All you need is Netflix

eb84cdd48f58a40359b4b744449dfc4c

Vandaag ga ik het hebben over al mijn favoriete netflix series, en films. Een van de fijnste dingen om te doen als het regent is Netflix kijken. Met koekjes natuurlijk. Maar ik kijk dus best vaak films en (vooral) series . En omdat ik soms als ik Netflix kijk, echt geen idee heb wat ik moet kijken, en ik denk dat andere mensen dat soms ook hebben. Hier voor jullie, mijn top 10 Netflix films en series.

gac_clueless-1

Nummer 10: Clueless

Deze film gaat over een heel rijk meisje, die graag iets goed wil doen. Als uitdaging geeft ze een raar, nieuw meisje een make-over en helpt haar populair te worden. Maar dan komt haar stiefbroer waar ze een hekel aan heeft in haar huis wonen… Ik heb deze film denk ik iets van drie keer gezien en ik vind hem echt heel erg leuk!

maxresdefault

Nummer 9: How to lose a guy in 10 days

Hierin gaat Andie  voor haar werk als schrijfster proberen om een man te verliezen in 10 dagen,  en Ben heeft een weddenschap gesloten met twee vrouwen om een zaak te winnen, hiervoor moet hij een vrouw voor vrijdag laten zeggen dat ze van hem houd. En zonder dat ze elkaar kennen en weten van de opdracht van de ander, kiezen ze elkaar om te verliezen/houden tot vrijdag. Nouja ik kan het echt niet goed uitleggen dus klik maar even op deze link, daar kunnen ze wel dingen uitleggen 🙂

ng_30_bath_group_1_2813_R2.jpg

Nummer 8: New Girl

Jess is een gedumpte, lieve (maar ook een beetje rare) lerares. Omdat ze niet met haar ex in een huis kan wonen, komt ze in een huis drie vreemde mannen wonen. Omdat Jess soms een beetje gek kan doen zijn ze er in het begin allemaal tegen. Maar na een beetje gewend te zijn aan haar lieve en aparte 😉 gedrag vinden ze het wel leuk.

netflix-serie-drop-dead-diva

Nummer 7: Drop dead diva

De knappe en verloofde ( met een perfecte man) Deb wordt overgereden en komt daarna door de return knop in de wachtkamer van de hemel weer terug op aarde. Maar niet als haar gelukkige knappe zelf. Maar als de mollige advocate Jane. Dan komt Jane (dode Deb)  erachter dat  de man van dode Deb (die nu dus Jane is, snap je het nog?) werkt op het zelfde advocatenbureau waar Jane ook werkt. Het is heel moeilijk te begrijpen, maar echt super leuk!

life-as-we-know-it

Nummer 6: Life as we know it

Deze film gaat over Holly en Eric, die elkaar bij hun eerste date al niet mogen. Maar, omdat ze allebei bevriend zijn met een getrouwd stel, zien ze elkaar heel veel. Maar waneer het stel doodgaat door een auto-ongeluk, moeten Holly and Eric samen zorgen voor de dochter van het stel, Sophie. En ze haten elkaar, het is echt een heeeeeele grappige en leuke film.

how-i-met-your-mother-logo-desktop-background

Nummer 5: How I met your mother

Deze serie gaat over Ted, die verteld aan zijn kinderen hoe hij hun moeder heeft ontmoet. De serie heeft 9 (!!!) seizoenen en het gaat over van alles en nog wat. Er gebeurd zo veel, dat ik het niet eens echt goed kan uitleggen. Maar het is de grappigste serie van deze lijst 🙂

the_duff_poster

 Nummer 4. The DUFF

Bianca zit in haar laatste (middelbare schooljaar) samen met haar vriendinnen Jess en Casey die allebei meer populair zijn dan zij is. Dan gaat ze samen met Jess en Casey naar een feestje, en daar wordt haar verteld dat zij de ‘Duff’ van haar vriendengroepje is. Met een duff (Designated Ugly Fat Friend, vertaald: aangewezen lelijke, dikke vriend(in)) wordt gepraat met mensen die dingen willen weten over hun knappere vriend(inn)en. Bianca wil geen duff meer zijn en gaat daarvoor naar haar populaire buurjongen Wesley. Ik vond deze film zo leuk, dat ik heb wel iets van tien keer heb gezien denk ik 🙂

fullsizeoutput_41

Nummer 3: Once upon a time

In ‘the enchanted forest’ wonen alle sprookjes figuren heel gelukkig met hun happily ever after. Maar vlak voordat sneeuwwitje en haar prins trouwen en Sneeuwwitje bevalt van haar dochter Emma, komt de boze koningin binnen en spreekt een vloek uit die alle bewoners van het bos weghaalt uit hun wereld.Ze worden gedropt in Storybrooke, in onze wereld. En kunnen alleen gered worden door Emma. Regina ( de boze koningin) adopteert Henry, het zoontje van Emma. Als hij iets van negen is (denk ik) haalt hij Emma op en probeert Emma te overtuigen dat ze iedereen moet redden. Het zit allemaal heel moeilijk in elkaar maar als je het snapt is het echt super leuk!

mjp2teaser

Nummer 2: the hunger games

Katniss Everdeen woont in Panem, het Amerika iets van honderd jaar later, in het armste deel: District 12. Elk jaar, om de mensen te herinneren aan de oorlog worden de hongerspelen gehouden. Uit elk district ( het zijn er twaalf) komen een jongen en een meisje die het allemaal tegen elkaar moeten opnemen in de spelen. Je moet iedereen dood maken om te winnen. Alle 24 mensen. Als Katniss haar zusje wordt getrokken om mee te doen. Offert Katniss zich op en gaat in plaats van haar zusje de hongerspelen spelen. Dit is mijn lievelingsfilm. Dus als je netflix hebt: Kijk hem alsjeblieft!

4fef7db3-3b3a-4364-809f-d7ddf451d633

Nummer 1: Gossip Girl

Deze serie gaat over de rijkste tieners van New York, en Gossip girl, een anoniem iemand die over hen blogt. Als Serena van der Woodsen terugkomt nadat al haar vrienden haar een jaar niet gezien hebben. Blair Waldorf, de beste vriendin van Serena, is niet heel blij haar terugkomst, in tegenstelling tot Dan Humphrey  die al jarenlang stiekem verliefd is op Serena, of Nate Archibald de vriend van Blair. Er gebeuren heel veel goede en slechte dingen, die Gossip girl gelijk weer op haar blog zet. Ik heb deze serie net uitgekeken en ik hoop heer erg dat er nog een seizoen komt. Waarschijnlijk niet want het was echt het einde, maar heel misschien nog van hun kinderen ofzo ( dat hoop ik heel erg)

Dit was mijn top tien! Ik hoop dat jullie (ondanks dat ik echt verschrikkelijk kan uitleggen) het een beetje leuk vonden. Moet ik vaker een top 10 doen? En welke serie’s kijken jullie?

-xxx- Lieve

 

 

 

 

Een gedachte over “All you need is Netflix

Geef een reactie

