De bucketlist!

Dit is de bucketlist! Hij heeft 21 dingen die we moeten doen in de herfst (en omdat we dat niet redden mag het denk ik ook wel in de winter). We gaan denk ik morgen of overmorgen het eerste bericht posten. Volg ook even gelijk even mijn vriendin waarmee ik de bucketlist heb gemaakt en waarmee ik hem ook ga doen. Hij staat hieronder:

BUCKETLIST
1. Maak goals chocomel
2. Klim in een boom
3. Maak een herfstpolaroid
4. Hou een filmavond
5. Eet pepernoten
6. Bak brownies
7. Kijk Hungergames drie
8. Geef je kamer een make over
9. Ga naar het bos
10. Dans in de regen
11. Zing karaoke
12. Doe de don’t judge me challenge
13. Zing heel hard op de fiets
14. Maak fudge
15. Koop een onesie ( of iets anders warms)
16. Ontbijt in de stad
17. Val in blaadjes
18. Ga naar de kinderboerderij
19. Knuffel een kat
20. Ga naar de sinterklaas optocht
21. Koop een (geur)kaars

Dit gaan we dus allemaal doen, ik heb er zin in! Wat is jullie favoriete seizoen? Vul even de poll in 🙂

-xxx- Lieve

Geef een reactie

