Winter/Autumn bucket list

dcd024705bb7e541df7fd7a716ed55d9

Hey allemaal, nu het eindelijk echt herfst is, ik tel de dagen waarin het nog gewoon zomer weer was ook al was het half oktober niet mee, heb ik ook voor dit jaar een herfst (en winter) bucketlist. Dit keer heb ik hem samen met mijn beste vriendin gemaakt! En wij gaan samen opdrachten van onze list doen en daar elke een artikeltje over posten! We beginnen woensdag, dan posten we de bucketlist en doen we de eerste opdracht. Ik heb echt heel veel zin in!  We starten met de dingen die echt voor de herfst zijn, maar omdat die niet superlang meer duurt, doen we de winter er ook lekker bij. Het zullen niet dingen zijn zoals ‘ga bungee jumpen’ ofzo. Dat is een beetje to much 🙂 We gaan gewoon van die kleine leuke herfstdingetjes doen. Woensdag komt dus de hele bucketlist, maar we hebben hem nog niet helemaal af. Dus hebben jullie leuke ideeen hebben comment ze even!
Alvast fijn weekend!

-xxx- Lieve

Een gedachte over “Winter/Autumn bucket list

Geef een reactie

