Strand

Ik heb, naast mijn obsessie voor Netflix natuurlijk, een obsessie voor het strand. Mijn vader heeft samen met mijn ooms een soort van zeilboot, een katamaran. Als je niet weet wat dit is ( wat ik me heel goed kan voorstellen) het gaat snel en waait net zo snel om (heel snel). Maar waar dit dus allemaal op neer komt, wij gaan in de zomer vaak naar het strand, daarom, vier dingen die fantastisch zijn aan het strand.

1. De zee

Een van de dingen die ik geweldig vind aan het strand is de zee, wat zou het strand zijn zonder zee? Ik hou heel erg van bodyboarden ( ik zeg niet dat ik er goed in ben, dat ben ik namelijk niet) en je kan zwemmen, beesten vangen (dat is voor de mensen die niet weg rennen voor een kwal) en over de golven springen. Ik weet niet waarom, dat maakt even niet uit. Het is gewoon leuk. Laten we het daarop houden.

2. Bruin worden

Wat ook heel fijn is aan het strand, is dat je bruin kan worden. Als je bruin wordt. In plaats van rood. Zoals ik. Ik heb rood haar, dus ik word niet bruin, ik verbrand. Ik ben ook de enige met rood haar bij ons thuis, het vervelende daarvan is, dat ik zegmaar er heel ziek uit zie naast mijn zusje. Maar als je wel bruin kan worden is dat natuurlijk wel leuk.

3. Met vriendinnen 

Dit is niet iets wat leuk is aan het strand, maar op het strand! Ik vind het zo leuk om met vriendinnen naar het strand te gaan! dan kan je met zijn tweetjes (of drietjes of viertjes, wat jij wil) bodyboarden, zwemmen en bruin worden!

4. IJsjes eten

Last but not least. IJsjes eten. Ik bedoel, wie houdt er niet van ijsjes?

Dit was het! Wat vind jij leuk aan het strand? Tot Woensdag!

-xxx- Lieve

 

 

 

Geef een reactie

