Doei Beauty!


Ik ben heel direct. Ik stop met beauty. Ik wil er gewoon van af, Ik heb misschien twee beauty artikeltjes op mijn blogje staan van de 39. In het dagelijks leven draag ik ook nooit mascara of andere beauty producten dus ik heb er helemaal geen verstand van. Er zal vast nog wel eens een nagellak review komen of iets anders beauty-achtigs maar voorlopig even niet.

http://fashionlab.nl/

( deze foto komt van http://www.fashionlab.nl ). Maar ik ben dus klaar met beauty. Helemaal. Ik voel me  gewoon niet fijn als ik een mascara die ik drie keer ga dragen heb review. Of een jaar lang niet aangeraakte lippenstift. Dat heeft gewoon niks, of althans, niet als ik die ene blush review. Ik ben zelfs jaloers op mensen die behoorlijk kunnen nagellakken, en al helemaal op wie zonder zijn gezicht eng te maken oogschaduw aan kan brengen. Doei beauty!

Een gedachte over “Doei Beauty!

Geef een reactie

