Spring 2.0!

En dan vandaag, leuke dingen om te doen in de lente!

1. Picknicken

Picknicken! Ik HOU van picknicken. Het ziet er ook altijd zooo schattig uit, met zo’n rood geruit kleedje en een mandje vol lekkers. Helemaal geweldig.

2. Naar de kinderboederij gaan

wow, wat klinkt dat kinderachtig! maar serieus, het is heel leuk. bij de kinderboederij bij ons in de buurt zijn er allemaal geitjes en een heel dik varken. Ik ging daar in oktober heen met Micky ( http://www.prettydaislover.nl ) en het was heel erg leuk!

3. varen!

Koop/huur een bootje en ga het water op! Ik heb het deze zomer gedaan in de zee, het was heel  gezellig! ( we dreven af dus moesten we opeens heel hard roeien naar de kant, maar, we kwamen terug!)

4. Plant bloemetje/ plantjes

Een tuin vol kleuren ( dat zijn dus de bloemetjes) ziet er toch veel leuker uit dan een tuin met alleen steen! Zelf vind ik het ook heel leuk om vruchten (dat klinkt heel bekakt)  te planten ( ook om ze op te eten hoor). wij hebben in de tuin een perenboom, die geeft (bijna) elk jaar peertjes! Ook hebben we een aardbeien plant ( hoewel die er nu erg dood uitziet)

5. doe een actie voor het goede doel

Ja, deze zet ik inderdaad bij lente. Wij ( mijn klas) houden zelf ook een actie voor het goede doel ( War Child ) maar dat heeft niks met lente te maken, toch wou ik deze eventjes melden omdat je, nu het mooier weer wordt, met een gerust hart ( en zonder regen) flessen kan ophalen ( of iets anders, folders uitdelen ofzo….)

dit was het dan weer, 5 leuke dingen om te doen in de lente! doei!

 

 

Geef een reactie

