Mijn goede voornemens

Hey allemaal! Vandaag een artikel over mijn goede voornemens voor volgend jaar. Ik heb dit idee van  *Micky die dit ook deed, hier komen ze!

* http://www.prettydaisylover.wordpress.com

Tumblr

Tumblr

1. Nagellak enzo

Ik ben echt slecht met alles wat met nagellak te maken heeft. Ik ga trouwens altijd standaard nagellakken als ik mijn kamer moet opruimen. Dan lak ik mijn nagels in een oerlelijke kleur. Als het is eens mooi is ( bijna nooit! ) denk ik ” he’ laat ik nailart maken! ” dan gooi ik er nog wat nagellak overheen en bedenk me dat het toch niet zo mooi is, dan haal ik het dus af….. En als ik iets vervelend vindt is het nagellak afhalen……( de reden waarom ik nog nooit een nagellak review ofzo heb gemaakt) vooral bij glitterlak Ik moet dus beter worden met mijn nagels ( jippie…..)

2. Huishouden

Ik moet meer in het huishoudengaan doen, althans, dat vindt mijn moeder….( ik ook een beetje, ik voel me soms zo lui! ) was opvouwen enzo…. Dat moet ik gewoon even meer gaan doen….

image

3. Niet altijd meer willen en blij zijn met wat je hebt

Ik weet niet of ik altijd meer wil ( niet verkeerd  begrijpen ) maar dat stond in eengeluks koekje dat ik net heb gehad ” zoek niet altijd naar meer, maar waardeer de dingen die je hebt en ben daar gelukkig mee ”  dat stond er op…. Misschien klopt dat wel? Ik weet het niet.

4. Meer vegatarisch eten

ik ben nu wel vier dagen in de week vegatarisch maar ik ga vragen of dat meer mag, ik vindt het nog steeds heel erg hoe die dieren worden gedood en wil dus ook meer vegatarisch eten.

Tumblr

Tumblr

 

 

 

Geef een reactie

